Детальний посібник з використання найпопулярніших мікророзміток.
Вступ до розшерених сніппетів:
У чому різниця між функціями SERP, Rich results (багатими результатами), Rich snippets (багатими сніппетами) і Rich cards (багатими картками)?
Функція SERP – це будь-який тип результату пошуку, який не є традиційним синім посиланням.
Багаті результати (Rich results) – це термін, який Google ввів в 2017 році, щоб включити всі типи функцій / поліпшень результатів пошуку, включаючи багаті сніппети і багаті картки.
Багаті сніппети (Rich snippets) – це будь-який тип результатів органічного пошуку з розширеною інформацією, яка відображається поруч з url і мета-тегами title і description.
Багаті картки (Rich cards) – це окремий результат, часто з візуальними доповненнями, який з’являється над іншими органічними результатами.
Як отримати розширені сніппети?
Розширені описи веб-сторінок, які також називають розширеними результатами, засновані на структурованих даних.
Вони є нагородою за те, що допомагають пошуковим системам, таким як Google, зрозуміти призначення ваших веб-сторінок.
Не всі структуровані дані призводять до створення розширених фрагментів, але деякі види – при правильній реалізації – можуть створювати розширені фрагменти.
Рекомендується додавати структуровані дані, також звані мікророзмітки, в форматі JSON-LD.
JSON-LD – один з методів передачі пов’язаних даних з використанням текстового формату JSON, що дозволяє упростити роботу розробників по перетворенню існуючих JSON-даних в JSON-LD.
Google також підтримує формати мікроданних і RDFa.
RDFa – це рекомендація W3C, яка додає набір розширень на рівні атрибутів до HTML, XHTML і різним типам документів на основі XML для вбудовування розширених метаданих в веб-документи.
Як мікророзмітка сторінок сайту допомагає SEO?
У наші дні ми живемо в світі, в якому все більше і більше не клацають.
Ми очікуємо відповідей на наші пошукові запити прямо в результатах пошуку.
Стандартні сині посилання більше не допомагають. Люди шукають результати, які виділяються і полегшують їхнє життя.
На допомогу приходять розширені сніппети.
Розширені сніппети – це життєва сила SEO для пошукових систем.
Вони можуть допомогти вам досягти бажаної «нульовій позиції» і відразу ж відповідають на запити за допомогою тексту, зображень та відео. Розширені сніпети допомагають будь-якому типу бізнесу – будь то сайт електронної комерції, компанія-розробник програмного забезпечення або некомерційна організація – виділяючи результати пошуку із загальної маси.
Подумайте про це – ніхто не хоче переходити по сайту або купувати що-небудь, не знаючи, що це буде коштувати їх часу та грошей.
Розширені описи, такі як рейтинги, огляди, ціна, доступність продуктів і часто задають питання, мають вирішальне значення для перетворення користувачів, що виконують пошук, в клієнтів.
Наявність цих поліпшень призводить до більш високого CTR (кількості кліків), більш низького показника відмов, а також підвищенню впізнаваності і впізнаваності бренду.
Рекомендовані і обов’язкові атрибути даних Google
Хоча Google використовує словник schema.org, він також створив свій власний набір рекомендованих і обов’язкових властивостей.
Кожен об’єкт структурованих даних має унікальний набір рекомендованих і обов’язкових властивостей, все в залежності від типу контенту та інформації, яку він надає.
Якщо об’єкт не містить всіх необхідних властивостей, він не буде мати права на використання розширеного опису веб-сторінок, і в цьому випадку Google повідомить про це веб-майстру в звіті про розширення консолі пошуку Google Search Console.
Важливо відзначити, що будь-які рекомендовані властивості, не включені в розмітку, не впливають негативно на прийнятність розширеного опису веб-сайту.
Проте, рекомендується заповнити якомога більше рекомендованих властивостей, щоб максимально вплинути на продуктивність розширеного фрагмента.
Найпопулярніші розмітки Google Rich Snippets
Мікророзмітка карток товарів Product
Додайте розмітку Product на відповідні сторінки, щоб Google міг надати детальну інформацію про них у своїх результатах, включаючи зображення Google.
Користувачі, які виконують пошук товарів, зможуть взаємодіяти з такою інформацією як:
ціна,
доступність,
відгуки.
Як виглядає мікророзмітки Product у видачі Google:
Приклад розмітки коду для коректної роботи мікророзмітки Product:
<meta itemprop="description" content="Sleeker than ACME's Classic Anvil, the Executive Anvil is perfect for the business traveler looking for something to drop from a height." />
Сторінка статті – це просто сторінка блогу або веб-сайту, що відноситься до певної теми, яку потрібно переглядати або читати як новинну статтю.
Правильно розмічені сторінки статей можуть мати можливість мати розширений фрагмент в пошуку і дію в Google Assistant, що може допомогти вашому сайту охопити потрібних користувачів.
Як виглядає мікророзмітки Article у видачі Google:
Приклад розмітки коду для коректної роботи мікророзмітки Article:
<html>
<head>
<title>Article headline</title>
<script type="application/ld+json">
{
"@context": "https://schema.org",
"@type": "NewsArticle",
"headline": "Article headline",
"image": [
"https://example.com/photos/1×1/photo.jpg",
"https://example.com/photos/4×3/photo.jpg",
"https://example.com/photos/16×9/photo.jpg"
],
"datePublished": "2015-02-05T08:00:00+08:00",
"dateModified": "2015-02-05T09:20:00+08:00",
"author": [{
"@type": "Person",
"name": "Jane Doe",
"url": "http://example.com/profile/janedoe123"
},{
"@type": "Person",
"name": "John Doe",
"url": "http://example.com/profile/johndoe123"
}]
}
</script>
</head>
<body>
</body>
</html>
Мікророзмітка хлібних крихт (Breadcrumb)
Навігаційна ланцюжок на сторінці вказує положення сторінки в ієрархії сайту і може допомогти користувачам зрозуміти і ефективно вивчити сайт.
Користувач може переміщатися вгору по ієрархії сайту, по одному рівню за раз, починаючи з останньої навігаційної ланцюжка в ланцюжку навігації.
Як виглядає мікророзмітки Breadcrumb у видачі Google:
Приклад розмітки коду для коректної роботи мікророзмітки Breadcrumb:
Карусель надає кілька результатів з розширеними картками в форматі списку в пошуковій видачі.
Єдині типи об’єктів, які будуть створювати карусель, включають:
статтю,
рецепт,
курс,
ресторан,
фільм.
Щоб отримати право на карусель, всі об’єкти повинні бути однаковими.
Як правило, каруселі з’являються тільки на мобільних пристроях, і їх можна включити в список каруселей серед інших веб-сайтів.
Карусельна розмітка структурованих даних займає більше місця у верхній частині сторінки результатів пошуку, забезпечуючи більшу видимість на багатьох сторінках, оскільки ви можете прокручувати список, покращуючи CTR.
Як виглядає карусель у видачі Google:
Приклад розмітки коду для коректної роботи мікророзмітки каруселі:
Сторінка часто ставляться (FAQ) містить список питань і відповідей, які стосуються певної теми.
Правильно розмічені сторінки поширених запитань можуть мати розширений фрагмент в пошуку і в Google Assistant, що може допомогти вашому сайту охопити більше цільових користувачів.
Дану мікророзмітки можна використовувати для багатьох сторінок сайту.
Приклад використання мікророзмітки FAQ для комерційної сторінки інтернет-магазину:
Приклад використання мікророзмітки FAQ для сторінки послуги:
Приклад використання мікророзмітки FAQ для інформаційної сторінки блогу:
"description": "Any kitchen can be much more vibrant with a great tile backsplash. This guide will help you install one with beautiful results, like our example kitchen seen here.",
"text": "Turn off the power to the kitchen and then remove everything that is on the wall, such as outlet covers, switchplates, and any other item in the area that is to be tiled."
}, {
"@type": "HowToDirection",
"text": "Then clean the surface thoroughly to remove any grease or other debris and tape off the area."
"name": "Prepare your and apply mortar (or choose adhesive tile)",
"url": "https://example.com/kitchen#step3",
"itemListElement": [{
"@type": "HowToDirection",
"text": "Follow the instructions on your thin-set mortar to determine the right amount of water to fill in your bucket. Once done, add the powder gradually and make sure it is thoroughly mixed."
}, {
"@type": "HowToDirection",
"text": "Once mixed, let it stand for a few minutes before mixing it again. This time do not add more water. Double check your thin-set mortar instructions to make sure the consistency is right."
}, {
"@type": "HowToDirection",
"text": "Spread the mortar on a small section of the wall with a trowel."
}, {
"@type": "HowToTip",
"text": "Thinset and other adhesives set quickly so make sure to work in a small area."
}, {
"@type": "HowToDirection",
"text": "Once it's applied, comb over it with a notched trowel."
"text": "Place the tile sheets along the wall, making sure to add spacers so the tiles remain lined up."
}, {
"@type": "HowToDirection",
"text": "Press the first piece of tile into the wall with a little twist, leaving a small (usually one-eight inch) gap at the countertop to account for expansion. use a rubber float to press the tile and ensure it sets in the adhesive."
}, {
"@type": "HowToDirection",
"text": "Repeat the mortar and tiling until your wall is completely tiled, Working in small sections."
"text": "Allow the thin-set mortar to set. This usually takes about 12 hours. Don't mix the grout before the mortar is set, because you don't want the grout to dry out!"
}, {
"@type": "HowToDirection",
"text": "To apply, cover the area thoroughly with grout and make sure you fill all the joints by spreading it across the tiles vertically, horizontally, and diagonally. Then fill any remaining voids with grout."
}, {
"@type": "HowToDirection",
"text": "Then, with a moist sponge, sponge away the excess grout and then wipe clean with a towel. For easier maintenance in the future, think about applying a grout sealer."
Коли користувачі шукають компанії в пошуку Google або на картах, в результатах пошуку може відображатися добре помітна картка мережі знань з докладною інформацією про компанії, яка відповідає запиту.
Коли користувачі запитують тип бізнесу (наприклад, «кращі ресторани Нью-Йорка»), вони можуть побачити карусель підприємств, пов’язаних із запитом.
За допомогою структурованих даних Local Business ви можете повідомити Google про свій робочий час, різних відділах компанії, оглядах вашої компанії та багато іншого.
Якщо ви хочете допомогти користувачам зробити бронювання або розмістити замовлення прямо в результатах пошуку, ви можете використовувати Maps Booking API, щоб включити бронювання, платежі та інші дії.
Як виглядає мікророзмітки Local Business у видачі Google:
Приклад розмітки коду для коректної роботи мікророзмітки локального бізнесу:
<h2 itemprop="name">How many ounces are there in a pound?</h2>
<div itemprop="upvoteCount">52</div>
<div itemprop="text">I have taken up a new interest in baking and keep running across directions in ounces and pounds. I have to translate between them and was wondering how many ounces are in a pound?</div>
Допоможіть користувачам знайти зміст вашого рецепта, розповівши Google про ваш рецепті за допомогою структурованих даних.
Коли ви надаєте таку інформацію, як оцінки рецензентів, час приготування, Google може краще зрозуміти ваш рецепт і представити його користувачам цікавим способом.
Рецепти можуть з’являтися в результатах пошуку Google і картинках Google.
Як виглядає мікророзмітки рецепта у видачі Google:
Приклад розмітки мікророзмітки рецепта в коді сайту:
<html>
<head>
<title>Party Coffee Cake</title>
<script type="application/ld+json">
{
"@context": "https://schema.org/",
"@type": "Recipe",
"name": "Party Coffee Cake",
"image": [
"https://example.com/photos/1×1/photo.jpg",
"https://example.com/photos/4×3/photo.jpg",
"https://example.com/photos/16×9/photo.jpg"
],
"author": {
"@type": "Person",
"name": "Mary Stone"
},
"datePublished": "2018-03-10",
"description": "This coffee cake is awesome and perfect for parties.",
"prepTime": "PT20M",
"cookTime": "PT30M",
"totalTime": "PT50M",
"keywords": "cake for a party, coffee",
"recipeYield": "10",
"recipeCategory": "Dessert",
"recipeCuisine": "American",
"nutrition": {
"@type": "NutritionInformation",
"calories": "270 calories"
},
"recipeIngredient": [
"2 cups of flour",
"3/4 cup white sugar",
"2 teaspoons baking powder",
"1/2 teaspoon salt",
"1/2 cup butter",
"2 eggs",
"3/4 cup milk"
],
"recipeInstructions": [
{
"@type": "HowToStep",
"name": "Preheat",
"text": "Preheat the oven to 350 degrees F. Grease and flour a 9×9 inch pan.",
Пошук Гугл – це відправна точка для пошуку і перегляду відео.
Хоча Google намагається автоматично зрозуміти деталі вашого відео, ви можете надати інформацію, таку як опис, URL-адресу сторінки, дату завантаження і тривалість.
Відео можуть з’являтися в результатах пошуку Google, результати пошуку відео, Картинках Google і Google Discover.
<p itemprop="description">This spring, Google is introducing the self-driving bicycle in Amsterdam, the world's premier cycling city. The Dutch cycle more than any other nation in the world, almost 900 kilometres per year per person, amounting to over 15 billion kilometres annually. The self-driving bicycle enables safe navigation through the city for Amsterdam residents, and furthers Google's ambition to improve urban mobility with technology. Google Netherlands takes enormous pride in the fact that a Dutch team worked on this innovation that will have great impact in their home country.</p>
Мікророзмітка для повідомлень, що стосуються COVID-19 (BETA)
Актуальна мікророзмітки в наш час. Підійде для бізнесу який може змінити свій графік через погіршення ситуації з Ковід 19. В даний момент дана мікророзмітки в тестіруеруется, але якщо у вас саме такий бізнес, то ви можете сміливо її використовувати.
Як виглядає мікророзмітки COVID-19 у видачі Google:
Приклад розмітки коду для коректної роботи мікророзмітки COVID-19:
<p itemprop="text">As of 11:59 pm on March 17, 2020, all individuals in the 3 counties must strictly follow the provisions in this new Order. This new Order will be in effect through March 30, 2020.</p>